Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

tiistai 15. toukokuuta 2012

Tiistai löpinöitä.

Heissan kaikki! Tänään mun päivä on mennyt virkatessa uusia juttujani kokeillessa, seuraavaksi kokeilenkin tehdä hametta erilaisilla kuviotekniikoilla.. Siihen saattaakin mennä opetteluun jokunen tovi koska oon malttamaton ja haluaisin heti onnistuvan kaiken,jos ei onnistu heti mä puran työn,kiroan,pidän tauon ja aloitan taas alusta.. Tänään olen myös siivoillut,järjestellyt kosmetiikkatuotteitani ja löysinpäs yhden laukkuni pohjalta yhden melkeen käyttämättömän ihonpuhdistus vaahdon! :)  Kannatti siis alkaa järjestelemään! :)   Seuraavaksi odottelenkin vierasta käymään joka ei ole käynyt nyt aikoihin kylässä mun luona... Sen jälkeen taidankin mennä pitkälle lenkille ja lepäillä. Niin ja koska en äitienpäivänä syönyt ainuttakaan herkkua niin taidan tänään käydä ostamassa jotain kivaa illaksi telkkariseuraksi. :)   Miten teidän muiden päivä mennyt?  Palaillaan myöhemmin uusien juttujen kanssa illemmalla.. Koitan myös ottaa kameran mukaan kunhan lähden lenkille,jos bongaisin sieltä jotain mielenkiintoista kuvattavaa. Mua on nyt laiskottanut aikas paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti