Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

perjantai 11. toukokuuta 2012

Lahnailua ja nuhaa






                                         Kotlettipihvi ja valkosipulikermaperunat! harmi kun ei oo makuaisti
                                          vielä kohdillaan mutta kuitenkin oli ihan nannaa. :p  :s
                                         Sitten asukuvaa musta ja sekaisesta ympäristöstä vaatteita lattialla.
                                          (touhuilin taas vaatehuoneessani :D )  ( ja ääättsiyyyh prkl! )
                                          Sämpylä jossa päällä sienisalaattia,taivaallista <3 <3
                                            Xylitol muumipastilleja on hyvä popsia nuhasena.
                                           ja sitten mun kukkajuttuihin.. :)
                                          Mun pikku versot ovat kasvaneet jo näin paljon.
                                           Nehän kasvaa ihan silmissä :o
                                           Tässä sitten automaatista haettu cafe au lait :p <3
Nyt menoksi sinne pesulle ja sitten jääkiekkoo katsomaan :) ........ja huomenna voisin kuvailla mun vaiheita kun hommailen vaatehuonees, siis järjestelen uudempia vaatteitani sinne kaappiin!  Ihanaa iltaa kaikille! :)

2 kommenttia: