Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

tiistai 8. toukokuuta 2012

Nyt näitä kuvia..

                                              Tässä tää päivän asuni  :)
                                                 Tässä tää thaimaalaisruoka ja chilikastike :p
                                                   Uudet pinsetit ginasta! :)
                         Tää on mun vanha tuote mut aina yhtä luottotuote, kasvoille levitettävä hoitoöljy!
                                    EN ostanut mutta kuvasin sen liikkeessä koska on ihana!! <3
                                               Tässä sitten sinoopperijuttuja parikuvaa..

                                                  Tässä korujenmaailmasta kuvia.. aaahhh.


                                               ja vaateista taas vähän lisää..
                                           Sitten sisustustajan karkkikaupasta juttuja kuvasin.


      Tässä näitä juttuja joita kävin nyt kuolaamassa, mutta pidän pääni ja en tuhlaile nyt :)
       Kommentoikaa mikäli eksytte blogiini niin mitä mieltä mistäkin! :) ihanaa iltaa kaikille!

11 kommenttia:

  1. Hei sori nyt vaan, ei millään pahalla todellakaan mutta oon huomannut että mainostelet sun blogia kaikille blogeille, varsinkin uusille bloggaajille. Ei siinä mitään pahaa, mutta me repeiltiin yks päivä kaverin kanssa facebookissa kun katteltiin niitä sun linkityksiä, oot linkitelly sun blogias johonkin kahvinen.plogspot.com .... missähän sellanen plogspot mahtaa oikeen olla? :DDD

    ja vinkkinä jos haluat tulla suositummaksi bloggaajaksi, niin sun kannattaa laittaa itsestäs ja ostoksistas enemmän kuvia, ei mitään "kuvasin kaupassa"-kuvia !! ja kuvat ehdottomasti isommaks, mutta jos kuvaat jollain kännykällä niin sitten sun kandee lopettaa kokonaan kuvien blogiin lisääminen.
    jajoo.. oli mulla varmaan muutakin mielessä mutta en jaksa kirjottaa!

    Tsemppiä bloggaamiseen ja I´ll be watching you!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi, en ole facebookissa mainostanut blogiani ollenkaan!! :DD ei mulla ole sitä edes :) ja luen tosi paljon blogeja joten kommentoin niihin myös mitä mieltä niistä olen! siis mistä tulee ettei tämmöstä osoitetta ole kuin kahvinen.plogspot.com? :D ja mukavaa jos oon saanut aiheutettua teissä naurua ja iloa ;) ja en halua todellakaan olla mikään suosittu massa bloggaaja jolla on usein nellyn kollaaseista kuvia. Tai miljoona pärstä kuvaa. plaah ei semmonen jaksa kauaa kiinnostaa. Tai joku on kuvannu satakertaa omasta asustaan edestä ja takaa.. huh ei semmonen iske ainakaa muhun. pitää olla omaperäinen :) Ja hulluna mainostanut :D ? no se on sun käsitys asiasta sitten jos oon hulluna mainostanut ;D olen itsekin huomannut että mun lisäksi on monia monia blogeja jotka mainostavat blogejaan jollain tavalla.. ja mulle yks kommaaja sanoi et mun pitäis mainostaa tätä mun blogia enempi jos meinaan saada lukijoita. en välttis niitä halua,tykkään enempi jos saan tälläsiä kommentteja ja kaikenlaisia muunlaisia kommentteja:) kännykällä en oo noita uusimpia kuvia kuvannut. ja itsestäni en laita tänne kuvaa! ;) kiitoos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tarkoitin sitä, että olit esimerkiksi mulle (ja kymmenille muille!!) bloggaajille linkitellyt sun blogia ja kaveri sitten linkitti tän mulle!!!!!

      niin ja etkö oikeesti tajua, ettei ole kahvinen.plogspot.com osoitetta???? :DDDDDDD

      Poista
  3. varmaa tarkotettiin sitä että toi osotehan on kahvinen.blogspot.com eikä plogspot :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos, kun kävit kommentoimassa :) sulla kiva blogi kanssa ja ihania kuvia! Olisko seurattu toisiamme? :D

    VastaaPoista
  5. seurattu? :D käyn vähän hitaalla tänään kun on tää flunssa. :S

    VastaaPoista
  6. Kuinka vanha oot? Voisit laittaa noi kuvat isommiksi!

    VastaaPoista
  7. no miks et voi kertoo ikääs? Kuvien perusteella et näytä kovin vanhalta:D

    VastaaPoista
  8. Nojoo olen parikymppinen naikkonen.

    VastaaPoista