Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

perjantai 25. toukokuuta 2012

Ihana päivä takana! :)

Heissan kaikki, mulla on ollut tänään kyllä ihana päivä ja touhua ja menoa on riittänyt.. Aamupäivällä juoksin asioilla kävin kauppa-asiat, ja sitten eksyin muutamaan vaateliikkeeseen.. noh siellähän oli ne alet joten mä aattelin mennä huomenna uudestaan ja ostaa pari juttua,vain pari!   Eli mun ostolakko kusahtaa huomenna :D Eihän sitä kun kesä tulee niin voi vastustaa kesähepeneitä.. :p   Sitten kun mää olin kaupungilla pyörinyt väsyksiin asti ja asioinut asiani,niin painelin kotiin kahvin keittoon.. Löhäsin ja sittten mä aloitin suursiivouksen joka kestikin muutaman tunnin, nyt on ainakin paikat puhtaana ja raikkaana!! Huoh,sekä voittajafiilis siitä että tein sen! :)    Sitten luulin että oisin jo siivonnut mutta huomasin et petikamppeet saa mennä pesuun nyt ja heitin ne koneeseen,kohta laitankin puhtaat petikamppeet sänkyyn <3  Huomenna otan sitten ihan lepopäivän ja pakkailen.. Nyt mää meen laittaan ne ja sit nukkumaan! Huomiseen! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti