Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Keskiviikko pälinää ja pulinaa..

Heissan! Vihdoinkin saan hengähtää ja lösähtää sängylle koneeni kanssa makailemaan! Jalkani tietävät kävelleensä tänään aika paljon kun kävin tosiaan siellä seppälässä, ja kirppiksellä..(kuvailen kun ehdin) ja illemmalla piipahdan sen sinoopperinkin katsastamassa. :)  nyt vaan nautin ja makaan! Mua meinas aamusta stressata ja otti päähän kunnolla kun tuli pari ylläri laskua telefinlandilta ja ne ei ollukkaa mitään pienoisia laskuja.. huoh, en ole ainoo joka on mosita heiltä kokenut... no soitin sinne ja valitin
asiasta ettei nettini toimi täysillä tehoilla (kuten oli luvattu)  ja tulee moisia laskuja joissa yritetään vielä kusettaa asiakasta.. kylläpä kiehuin!  No huomenna ne soittavat minulle kun tarkistavat asian.. Melkosta paskaa suoraan sanottuna, älkää koskaan ottako soneraa tai telefinlandia ovat kalliita ja sitten tulee vielä yllärilaskua ja ei toimi niinkuin sopimuksessa on luvattu!! hmhmhmhm.. kerron huomenna sit lisää tästä miten kävi tän asian kanssa,tuleeko sieltä hyvitystä laskuille vai ei jne!  Sitten seuraavaan juttuun: Huomenna onkin aamusta sit luvassa siivousta, ja leipomista (pitkästä aikaa) aattelin korvapuusteja tehdä kun on toi hiiva tuolla pakastimessa lojumassa. Ja vieraitaki tulossa tällä viikolla niin siinähän on sittne heille valmiina pullat :p  itsehän en niitä syö :DD...  ja tuotahan ei usko kukaan. :s    Mä taidankin nyt ruveta lukaiseen muutaman blogin tässä loikoillessa :)  Iltaan siis seuraava postaaminen ja aurinkoista päivän jatkoo kaikille!

2 kommenttia:

  1. Ihana pinkki korkokenkä tuolla sivun alareunassa! :) Toivottavasti toi telefinlandin juttu kääntyy parhain päin :)

    minnasworld.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) toivotaan!! aiheuttaa mulle harmaita hiuksia toi telefinlandi&sonera!

    VastaaPoista