Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

lauantai 5. toukokuuta 2012

Lauantai ja vaatejorinoita





 


 Tässä on muutama esimerkki millasista vaatteista pidän ja millasia käytän suunnilleen. :) 

 Toi pöllökorun bongasin seppälästä ja ei sitä voi vastustaa se on ihana, harmi vaan ne oli loppuunmyynty
seppälästä joten pitää netin kautta tilata ellen löydä koruliikkeestä tolle pöllölle parempaa vaihtoehtoa. ainakin mielessäni oli kaksi ton tyylistä korua koruliike romeo&juliasta! Harmi et siel tahtoo olla noin upeet korut kalliimpia kuin esim jossain muussa normi vaateliikkeessä koruja saa pilkkahintaan. tosin en yleesä koskaa osta koruja muualt aku oikeesta koruliikkeestä! Rihkama paskaa en halua käyttää ja oon joskus erehtyny käyttään niin tulee heti nikkeliallergia. Siks suosin kovasti tota romeo&juliaa <3 mut toi alla oleva koru vaan niin houkuttaa vaikka se nimenomaan on vaateliikkeestä ;D


Nyt mä oon tässä pulissut jonkinaikaa ja kohta mä meen tonne ulos hyytävään ilmaan lenkille vaikkei yhtää huvittais. Palataan muruset ja kommeintoikaa mitä mieltä olette milloin mistäkin ;) hmm pakko mainita vielä että naisella ei voi koskaaaaan olla liikaa ihania housuja! (kai musta on tulossa housufriikki)

5 kommenttia:

  1. Söpö tää sun blogi!:)
    Voisin hetken seurailla ja ehkä liittyä lukijaks ;)

    Käy kurkkaan munkin ja jos kiinnostaa ni liity ihmeessä lukijaksi!;)

    http://emnass.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Joo mäpäs käyn kurkkaamassa :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentista <3 Se sai mut hymyilemään :)

    VastaaPoista
  4. Kiva kuulla jos sain sua piristettyä! :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon blogivisiitistäsi ja kommentistasi! Lämmin tervetulotoivotus lueskelemaan juttujani toistekin! ;)

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista