Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

maanantai 21. toukokuuta 2012

Kollaasia mekoista ja muuta sananhelinää..

Tässäpä muutama kesämekko valkattuna sieltä täältä. Kohta on siis pakko rikkoa ostolakko ja käydä ostamassa itselleni mekko tai tilata..   Nyt kun katson näitä mekkoja mitä valitsin tähän niin näistä ei ole hieno kun toi yksi vain. :Dmitähän oikein ajattelin kun valitsin esim ton kuviomekon?  Olen tullut ajatelleeksi että blogini on ihan perseestä ja en keksi oikein miten muokkaisin tätä..esim miten tehdään banneri tai mikä vittu se ees on? :D saa laittaa neuvoja mulle näistä asioista! Oon aika huono blogiasioissa koska en oo koskaa ennen blogii pitänyt.. Illemmalla voisin palata asukuvalla ja muillakin kuvilla,mikäli kamera sattuu käteen oikealla hetkellä :)         





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti