Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

perjantai 25. toukokuuta 2012

Huomenia, aamukahvilla

Huomenia,mä sitten heräsin ennen seitsämään jo,mikä on mulle outoa koska nukun yleensä aika pitkään. Aamuni aloitin loppu pyykkien pesulla, kahvittelulla partsilla ja blogeja lukiessa.. :) kahvia ja suklaa keksi = <3  taitaa tulla aikas lämminpäivä tänään kun nyt jo on näin kuumah!  Seuraavaksi suoritan kukkien kastelut jotta ne ei kuukahda kun olen reissussa.. ja sit pakkaan kun en eilen jaksanutkaan pakata illalla enään.  Niin ja sitten kun oon kaikki tehny taidan levätä hieman ja mennä käymään hakemassa sen yhen tai kaksi vaatekappaletta sekä meen lankaliikkeeseen hakemaan lisää lankaa jotta voin virkkailla koreja ja huiveja. Tällä kertaa ostanki enemmän lankoja kuin viimeks mun langat loppu kesken ja jouduin aina miettiin et mitä kudon niin vähästä langasta.. joo ei mulla nyt muuta,palaillaan myöhemmin ostosten esittelyllä :)  Aurinkoista päivää kaikille!

3 kommenttia:

  1. Su on ihanan raikas blogi :)ja kuvat on kivoi.

    www.whitloveme.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Sul on tosi raikas ja hauska blogi ! :)

    www.whitloveme.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. kiitosta vaan, vaikkavaiheessahan tää blogini on :D

    VastaaPoista