Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Huomenta!

Mää nukuinkin tosi pitkään ja nyt on virkee olo, laitoin lisää danonino purkkeihin kukkia kasvamaan, noista pitäis kasvaa auringonkukkaa,viherkranssia ja lehtisalaattia. Saas nähdä miten onnistuu :)   Mitäs mieltä ootte muuten mun blogista,kaipaisiko ulkoasu muokkausta? ja onko postaustoiveita? :) tää on uusiblogi niin oon tosi kiitollinen että teitä lukijoita on jo 6 kappaletta. :)   nyt mää löhöönki vielä hetken ja sitten ulos..

5 kommenttia:

  1. Sulki on kiva blogi :) Liityin lukijaks!
    + hei kiitti paljon kommentistas ! :) <3

    VastaaPoista
  2. Kiitän <3 ja tänne saa laittaa mielipiteitä tosta ulkoasusta et mite sitä vois muutaa.. oon vähä epävarma sen suhteen ku se ei oo ns mun näkönen :D

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi !
    http://dreameverywhere.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. "tyylikkäitä" purkkeja heh heh

    VastaaPoista