Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Sunnuntai iltamat :)

Tässä oli mun päivällinen ja se oli hyvää, mulla oli pari kermaviili purkkia kaapissa enkä keksiny niille sitten käyttöö,  joten sain kaverilta vinkkiä kermaviilien käyttöön 
mitä tehdä,joten sekoittelin mausteita kermaviiliin ja tadaa siitä tuli parempaa kuin osasin odottaa :p laitoin sitä myös tähän ruoan sekaan ja toimi!! :)  Sitten käytin dippinä kurkuille myöskin!  Kun olin syönyt menin ulos ja kiertelemään kaupungille ja sitten lopulta menin lidliin :D ja voi ei mun piti ostaa sieltä vaan kahvikerma ja jotain pientä mutta mukaan tarttui pringles purkki(koska se oli niin halpa siellä) heh suklaa jäi pois nii prinkut tuli tilanne. Nojoo mutta annan sen itselleni anteeksi koska oon ollu reipas ja liikkunut ja puntarin mukaan oli kilo lähtenyt. En tiedä mistä helkatista sen oon puristanut itsestäni... :) 

Sitten mä menin yhden liikkeen eteen taas kuolaamaan sisustusjuttuja, oi ei. Harmi vaan kun en ottanu kameraa mukaan niin piti kännykällä kuvata siksi nää kuvat huonompia mut toivottavasti saatte selvää..



                          Joo ja tässä pari juttua mitkä ostin aiemmin viimeviikolla pari piensisustusjuttua!




                                           Nytten telkkaria kera teetä ja leipää :p
                                      Hei ja ehdottakaa jos teille tulee mieleen muuttaisinko tän ulkoasua!? ;D
                                     Huomenna luvassa sitten asua ja jotain muutakin vaatehölinää ;)

2 kommenttia:

  1. En tiedä, missä vika tarkalleen on, mutta noi sun ruuat näyttävät kaikki jotenkin oudoille.. Olisko huono valaistus tai sitten vain mulle sopimaton ruokavalio? :D

    VastaaPoista
  2. en tiedä sulla on varmaan silmissä sit vikaa :D

    VastaaPoista