Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

lauantai 5. toukokuuta 2012

Lauantai iltaa



     TÄSSÄ TÄÄ PITSINEN IHANUUS TOPIN   PÄÄLLE LAITETTAVAKSI. Tätä ei voinut olla ostamatta kun näin sen kaupassa!  :p


Sitten tää toinen paita tällänen pitkä tunika tollasella
ihanalla kuvalla ja paidan alaosassa rypytykset. Päälläni se on muuten hyvä mutta korostaa mun
masua hieman. :s                             
                                     
                   
        Joo mä tässä alan kohta sulatella tota ruokaa jonka juuri söin loppuun.. tätä postausta tehdessä.  Kovasti mun tekis mieli hakee suklaata jälkiruoaksi hmhmhmhm  mut ei, en hae ja taistelen himoa vastaan. :s ( suklaa addikti)  tässä muuten
Yhdistyy kaksi nautintoo tän tekeminen ja syönti :)
Huomenna on iha selkeesti pyykkipäivä ja vaatehuoneen järjestelyä kun sinne on nuita uusia
kamppeita ilmestynyt. :) 
                               
                          Kiivejä ja mandariineja ei oo enää paljoo kun oon syönyt niitä jo päivällä.
                            Näitä on hyvä vetää samalla kun kattoo leffaa...NIIN ja nyt se mun ostolakko astui   
                         voimaan. Mitä nyt kuitenki käyn aina kattelemassa kuten huomenna ginassa käyn ihan
                         vaan KATTELEMASSA  paria juttua. :)  ja rahat jätän kotiin  etten vaan sorru ;)
                         saa toivottaa tsemppiä näihin juttuihin etten ostais suklaata,enkä mitään ihanuuksia nyt
                         vähään aikaan., vinkkejä otetaan vastaan jos sellasii löytyy.. Mukavaa illanjatkoa kaikille
                         Lukijoilleni!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti