Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

perjantai 4. toukokuuta 2012

Mun päivää ja muutama ostos.

                                       Noh sitten sisustusjuttuihin tää taulu en oo varma tykkäänkö tästä vai ei joten
                                       kiikutin sen parvekkeelle koristamaan :D mitäs mieltä olette taulusta?
                                          Sitten kuvailin kippoja ja kuppeja ,järkeä? :D
                                        Sitten kävin ostamassa erilaisia lankoja kun kutomis vimma iski!

2 kommenttia:

  1. tulin sun blogiin picture puttosen kautta, kommentteja lukiessa:) Aika yksinäinen tää blogi, mutta kyl täällä varmaan joskus on enempi lukioita, kunhan meinostelet just kaikkialla ! Ja IHANA toi taulu! itse ainakin ripustaisin se vaikka olohuoneeseeen!! ota siitä tarkempia kuvia ? ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista! :) joo tää on tämmönen hiljanen blogi vielä kun oon aloittanut tämän ihan vasta, viime kuussa aloitin tämän blogin! :D eli tuoretapaus. tervetuloo seuraaman jos kiinnostaa. Ai sie tykkäät tosta taulusta ;) mä en tiiä miksei se iske muhun oikeen. Joo vois kattoo jossai vaiheessa jos sais paremman kuvan siitä. hmmm ja pitää kai sitä sitten ruveta mainostamaan tätä blogia paremmin jossain vaiheessa. :)

    VastaaPoista