Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Avautumista ja turhaa paskaa...

Heissan! Tänään mä olen virkkaillut ja ulkoillut. Ei siis mitään ihmeellistä :D   Iltalenkin olen ajatellut vielä kans tehdä mutta taitaa jäädä välistä kun täällä alkoi sataa kaatamalla vettä! Tällä hetkellä kammoan mun suussa ientä koska pelkään että se tulehtuu tms ja pelkään hirveesti hammaslääkäriä! :s   Onko kellään kokemuksia juurihoidoista ja sen sellasista? jos on niin saa laittaa omia kokemuksiaan tänne ja rohkaista mua.. Mulla on taipumus tehdä draamakuvia mielessäni hammaslääkäristä.  :S  oon tällänen draamakuningatar ja ajattelen myös draamamaisesti monestakin eriasiasta,Sekä mua ärsyttää monikin asia tällä hetkellä tekis mieli räjähtää ja purkaa kunnolla johonkin nyrkkeilysäkkiin kaikki mun ajatukset ja kokemukset viime viikolta. huoh. Stana!
Sitä kun on liian hyväsydämninen ja koittaa auttaa ja epäonnistuu siinä niin se turhauttaa kyllä, tämä ei mun perheeseen eikä sukuun liity nää mitä oon nyt kokenu ja ajatellut.  Pienikin ärsyke saa mut raivonpartaalle mutta en kuitenkaan raivoa vaan olen ihan normaalisti. Tästä päivästä voisinkin siis sanoa että ei todellakaan ole minun päiväni tämä!! :s  Jospa huomenna ei tuo hammaskaan tekis musta ihan arkajalkaa ja menisin käymään terkkarissa ja näyttämässä suutani! Ei ainaskaa sit tartteis enää stressata ton hampaan&ikenen kanssa että mihin se kehittyy ja siellä kun kävis niin sais oikeenlaiseksi suunterveyden. :)    Ja jospa huomenna ois jo kivempi päivä mulla.. mut pitäähän näitä vittu kiukkupäiviäkin olla niin sitten nauttii taas hirmuisesti muista päivistä! :)  Mä lähdenkin tästä syömään ja sitten lenkille jos toi sade lakkaa. kommentoikaahan! :)

3 kommenttia:

  1. Mulla myös hammaslääkärifobia. ja oon ollu juurihoidossa! Kammosin mielettömästi kans koko tilannetta, mutta lloppujen lopuksi kaikki käänty tosi hyvin. Pyysin paljon puudutusta, ja ne sitten teki työtä käskettyä. Riippuu millanen juurihoito kyseessä, mulla se oli todella vaativa, ja KALLIS! mutta kun siellä piti silmiään kiinni ja koitti rentoutua, niin ei se kyllä miltään tuntunut! Että rohkeesti vaan, mäkin opin arvostamaan hampaitani enemmän kun tajusin niiden arvon :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi! :) tuo rohkaisi minua paljonkin ja kun mainitsit että siinä voi silmiä pitää kiinni ikään kuin koittaisi rentoutua tai nukkua :)

    VastaaPoista
  3. Kans ite ollu juurihoidossa, julkisella mulla teki kipeää mut yksityisellä ei sattunut. Mä pidän aina silmiä kiinni ja mp3-kuulokkeet korvilla kun vihaan sitä poran ääntä =D

    VastaaPoista