Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

tiistai 15. toukokuuta 2012

Haaste kysymykset! osa 2 :) Kiitos haasteesta WishfulRider :)

1. Miksi aloitit bloggaamisen? Aloitin bloggaasisen siksi koska luin itse paljon muiden blogeja ja blogin           pitäminen on ollut mulla kauan mielessä,joten päätinpä sitten itsekin alkaa pitämään omaa blogiani! :)
2. Mitä ilman et voisi elää?En voisi elää ilman omaa perhettäni enkä läheisiäni,kavereita yms... <3  ja kahvia   ilman en voisi elää myöskään herranjumala :D           
3. Missä haluaisit asua?Täällä missä nyttenkin asun,jos jokin pitäisi valita niin se olisi joku maalaiskaupunki.   
4. Kun olit pieni, mikä halusit olla isona?Eläinlääkäri tai joku barbie joka tekee toisille kauneutta ja hyvää..    
5. Oletko saavuttanut elämässäsi jotain suurta?Kyllä olen <3                                                                        
6. Nolo salaisuus, mitä olet piilotellut pitkään?hmmm ei tule kyllä mieleen NIIN noloa salaisuutta :D               
7. Oletko onnellinen, miksi? Kyllä olen onnellinen ja siksi koska omistan ihanan perheen,sukulaiset ja kaverit 
ja olen terve ja jaksava ihminen. Sekä mulla on monia uusia juttuja tullut elämääni...

8. Missä näet itsesi 5 vuoden päästä?Vaikea kysymys..toivoisin näkeväni itseni 5 vuoden päästä                     koulutettuna,asuvana omakotitalossa ja käyvänä töissä sekä olisin päässyt eroon panikoimisestani. :D
9. Asia minkä olisit tehnyt toisin, olisi? En mitään. :)                                                                                      

10.Puheenaihe josta tykkäät puhua paljon?  Voi että niitä on niin monta ettei voi valita yhtä. :)                          

11. Asia jota et saa pois mielestäsi? Se tapahtui paripäivää sitten sellaisen asia jota en saa mielestäni. asia ei liity minuun eikä perheeseeni milläänlailla mutta yksi kokemani asia jätti muhun pienoisen trauman? ..ja mietintää että joskus voi olla hyvin pienestä kiinni... :/  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti