Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Aamuja köh köh..

Oli tosi tympee herätys kun oli nokka tukossa, pöhnä olo ja flunssanen olo :/  aamutupakkikaan maistunut miltään kun ei ole makuaistia. :s   hmmm mä en vihaa mitää niin paljon kun esim kurkkukipua tai nenäntukkoisuutta!! Todella ahdistavaa kun ei saa henkee muutoin kun suun kautta niin että seki on kuiva.. Tänään mä en siis aion tehdä yhtään mitään muuta kun virkata ja lepäillä.. Kaupassa käyn sen verran pikapikaa että haen jotain turkinpippuria tai jotaki pastilleja.. Sitten virkkaan,luen lehtiä ja olen potilaana sängyssä.. Illalla tuleekin sitten ne viidakontähtöset joita seuraan.. kattooko muutki sitä,jos nii mitä ootte mieltä siitä ohjelmasta?
Mää meen nyt kärsimään tätä olotilaani,palaillaan myöhemmin jos tulee jotain asiaa tänne :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti