Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

maanantai 9. huhtikuuta 2012

Sitten mun kokkailuja

                                                     Nami :p
                                                    Tää oli kyllä parempaa,lohta <3
                                           Juustokakku joka jäi aika latteeksi mutta herkullista oli.
                                           Tää oli sit kuumaa vanilja kastiketta ja jäiset marjat.
                                          Muru oli ostanut mulle nää mutta säästänkin ne eripäivälle.
                                         Koska on tullu mätettyä tänään aika hyvin. huh.
                                            Vaatehuoneessa touhuilun lomassa piti kävästä kahvillakin
                                             välillä :)
                                                 Kahvia&Kaakaota. Kenties herkkuperse!? :D
                                                   
                                      

6 kommenttia:

  1. Vitsit et oon "hyvä" noiden kenkien kohdalla toi teksti huitelee missä sattuun :'D

    VastaaPoista
  2. Onpas herkullisen näköisiä ruokia!♥ Pirteä blogi siulla! :)

    http://its-my-life-iida.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Pikakahvi+kaakaojauhe on ihan meikäläisen vakioaamujuomaa! :) Omnom.

    VastaaPoista
  4. nam pitääpä joskus kokeilla! :p ainaki hyvälle kuulostaa! :)

    VastaaPoista