Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

torstai 12. huhtikuuta 2012

Päivän kuulumisia...

Mun päivä on menny tänään enimmäkseen siivvoillessa.. vihdoinki oon saanut siivottua ja on puhdasta! Sitten mä kävin viemässä pari tilausta postiin.. niitä odotellessa :)  Oon miettinyt että mitä värikästä tai mitä mä laittaisin tähän blogiin,tuntuu että tämä on vähän vaisu tai jollain tavalla vajaa tää mun blogi ´:D   hmm ehkä se avautuu mulle jossain vaiheessa.. Itsestäni en ole kuvia ottanut enkä varmaan otakkaan koska en ole kuvauksellinen ja mun pitää se uusi kamera ostaa ennenkuin kehtaan ottaa itsestäni asukuvia tms muuta.. hmm, Kohta mä hipsin kauppaan&iltalenkille ja sen jälkee alan odottamaan viidakontähtäsiä alkavaksi. onko muut seuranneet sitä sarjaa? hömppähän se on se ohjelma mutta hauskaa seurata niiden kanojen taistelua yms :D mää lähenkin tästä nyt liikkumaan, moikkelis ja palataas huomenissa! :) Ihanaa illanjatkoa kaikille jotka tänne eksyy! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti