Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

perjantai 27. huhtikuuta 2012

Nautiskellen jo aamusta.

Tätä syödessä onkin kiva kattoo muumeja, ja samalla lukee muutamat blogit. Kunhan saan syötyy meen
laittamaan parvekkeelle kukkia kasvamaan, otanki kameran mukaan  ja taidan leikkii kameralla samalla kun laitan siemenii multiin! ;)  mä oon ihan älytön kukkafriikki kans, niitä on oltava kesällä ja itse kasvatetut kukat on parhautta.  Kasvatatteko te kukkasia? teitä ei vielä paljoa ole kun ei liiemmin kommentteja ole,mut jospa jotku eksyis tänneki mun uutukaiseen blogiini.. toiseen aiheeseen...................................................... ->
Sitten aion kuvata mun toissapäiväiset ja eiliset ostokset! :)  Sen teen illalla kunhan oon muista juttuloisista selvinny! Joo ja tänään mun on ihan pakko käydä nopeesti pyörähtään vielä seppälässä, siellä on semmonen kesäinen tunika jota oon kuolannut jo pitkään! en malta odottaa että pääsen hipistelemään sitä vaatetta ja laittamaan sen päälleni! *riemun kiljahduksia*   mutta jos kyseista asuu ei täällä meidän kaupungin seppäläs ole niin sitten se on laitettava tilaukseen netistä, joka ei oo mun mielestä niin kivaa kun ei voi heti sovittaa vaatetta. Mulle on jonkukerran käyny niin että ku oon tilannu ns oman koon vaatteen netist nii on tullu liian pieni tai iso. Perseestä sitten alkaa niitä ruveta lähetteleen takasin. :S   mhmmmhmm mä jatkanki nyt syöntii
niin palataan myöhemmin vaatejutuilla, kukkajutuilla ja ja ja ja :D moido ja ihanaa aurinkoista päivää kaikille!

2 kommenttia: