Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

torstai 12. huhtikuuta 2012

Elokuvaa ja roskaruokaa.

Olen vielä hereillä niin piti tulla kurkkailemaan blogeja ja samalla itekkin päivittää..Huomenna mulle tulee  pari kaveria kylään ja me laitellaan kynsiä, ja hölläillään.. :) mm, jessus kun on ähky nyt että ihan ällöttää,noh huomen on aikaa kuluttaa kaloreita kun pitää juosta ympäri kaupunkia. Hohhoijjaa ja sitten lauantaina mulle tulee taas vieraita ja sunnuntaina meenkin sitten sukujuhliin. On menoa ja meininkiä. Kameraa en taida ottaa mukaan. Ei sukulaiset varmaan tykkäis jos heilusin siellä kamera kädes ottamassa niistä kuvia blogiini :D jooh mutta heippatirallaa palailen sitten sunnuntaina taas kirjoittelemaan kaikkee turhaa ;D

2 kommenttia: