Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

torstai 26. huhtikuuta 2012

Perjantai aamua..

Huomenta mun päivä alkoi tänään pyykinpesulla.. ja nyt koitan heräillä tässä ja tulin lukemaan muutaman blogin samalla. Eilen kävin tosiaan ostoksilla ei mun ostolakko pitänytkään kauaa. hih. ja sitten kävin myös kirppiksellä,joista tein kivoja löytöjä taas, siellä oli -50 kaikki tuotteet! Joten todella halvalla selvis siitä! :)  hmm sitten kun olen pyykkihommista selvinny ym. niin lähdenki asioille pitää käydä terkkarissa kans hammaslääkäri aika varaamassa. IIKS! olen yksi niistä joka pelkää sairaasti hammaslääkäriä.  :/ Jeesh ei mulla muuta nyt. palailen myöhemmin kertoimenaan mitne päiväni on mennyt. ---->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti