Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Keskiviikko hulinaa

Tämä päivä alkoikin asioiden hoidolla ja ympäri kaupunkia piti juosta.. vihdoin kotona kahvi kupin ääressä ja blogimaailmassa! :)  Seuraavaksi vuorossa ois ruoanlaittoa kaupassa käyntiä ja mietin että mitä erilaista ja erikoista mä leipoisin, olisiko teillä antaa vinkkejä/ohjeita?  mä en nyt viitti alkaa plaraamaan joka ikistä leivontablogii mitä netistä löytyy jos teillä olis joku hyvä ohje ehdottaa niin se ois aika kivatsu juttu.. :)  on itsellänikin erikoisia ohjeita mut nyt haluttas koklata jotai sellasta mitä ei oo koskaa kokeillu.. Hmm Mä odotan viikonloppua kovasti jo kun silloin on mummun synttärit ja sinne tulee paljon sukulaisia ym.. saa syödä herkkuruokia,kakkuja ja nauttia vaan olostaan ja vaihdella kuulumisia kaikkien kanssa ja tietty olla laittautneena viimeisen päälle.. :)  jos joku eksyy tänne lukeen niin millasta postausta haluaisit? mitä mieltä tästä mun aloitusblogista,joka saattaa kehittyy vielä niin sanonusti erilaiseksi tai paremmaksi :D heh, ken tietää! kommentoikaa ja ihanaa päivän jatkoa.. mää painun nyt lepään jokskin aikaa ja sitten kaupungille..

2 kommenttia:

  1. Mooi! Niin halusitko sen Zaran karvatakin mitä mun blogikirpparilla kattelit? Mä meen ihan sekasin noiden s-postien ja myyntien kanssa, niin kyselen täällä kommailuboksissa nyt :-)

    VastaaPoista
  2. mm se on s koko niin en mie tarvitse :s :)

    VastaaPoista