Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Moikka!

Tänään on ollukki löhöilypäivä! nautiskelen tässä cappucinoa ja suklaavohveleita. :p se on kiva vehje tuo dolce gusto.. hmm ja  illalla tulee vieraita jeeee! :D sekä saan pitää kotikirppistä jossa ihmiset käy penkomassa mitä oon myymässä muutamalla eurolla pois! :)  oon päässy jo eroon muutamista sellasista vaatteista joita en pidä tai jotka ovat pieniä mulle. Viikonloppu meni mulla kotona leffojen parissa sekä synttäreitä viettäen.. nyt saaki sulatella kaikkee syömiään herkkuja,ajattelinkin huomisesta alkaen alkaa joka ikinen aamu meneen lenkille! muutama kilo olisi saatava pois. :S  Miten teidän viikonloppu mennyt? kävittekö hullareilla,löytykö mtn kivaa? Itse kävin mutta en ostanu ku muutaman jutun joista mainitsinki aiemmin. Menenkin kuhan saan peffani ylös tästä koneella niin kuvailemaan mikäli saan hyviä kuvia otettua :D ihanaa päivänjatkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Tuun nyt vielä tännekin onnittelemaan, kun kerran sama synttäripäivä löytyy ja ikääkin saman verran :D

    Mullakin cappuccino nyt kourassa, on se vaan hyvää!

    VastaaPoista