Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Maanantaita!

Noniin se on eka aamulenkki tehtynä ja piristi kummasti! nyt nauttien kermakahvit ja viineriä :p eli se siitä lenkistä :D mutta kun olen nautiskelija niin en aio luopua aivan helpolla totutuista tavoistani.. postipoika oli kiva ja toi mulle postissa rahaa ja uuden sheivaajan jonka viime viikolla tilasin.   Olen iloinen että mulla on jo 3 lukijaa! jeij :) vaikka tää mun blogi nyt ei järin jännittää ole :D  lupaan että teen jotain kuvajuttuja, ja siitä puheenollen sain kuvattua ja ne onnistui jotenkuten, tosin en oo koneelle kerinny laittaa kun on ollu menoo nyt ja asioiden hoitoa. huoh. nyt alkaa tilanne rauhoittuun. Eilen mulla tosiaan kävi yks penkomassa mun  vaatehuonetta ja sain tienattua 5 e jeij! :D  vielä ois jäljellä ryysyjä joita en käytä, enköhän niistäki pääse eroon piakkoin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti