Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

maanantai 9. huhtikuuta 2012

Tänään on ollut tekemistä melkosenlailla,olen siivoillut,leiponut ja ollut vaatehuoneessani investoimassa! Huomenna tulee vieraita ja sit kaveri joka halus multa pari asustetta,joten on ainakin mitä tarjoilla hänelle kun leivoin ahkeraan.. ja nyt mä vihdoinkin sain laitettua tänne ensimmäisiä kuvia! :) alan oppia ;)  tulee mieleen väistämättä,että onko mulla vielä ainuttakaan lukijaa ja tuleekohan niitä edes.!? hmm aika näyttää. Mää meenkin nytten murun viekkuun kattoon leffaa ja otan palan juustokakkua, huomiseen! <3 (:

Parhaimmat 5 blogia ovat <3  

<3 A little bit dramatic

<3 Uino

<3 Sofia`s 

<3 Hello you

<3 Moumou

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla! :))

    http://jjjennn.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kyllä niitä lukijoita hiljalleen ilmestyy ja blogi on ainaki pirteen oloinen :)

    VastaaPoista