Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Päivän kuulumisia ja muuta löpinää!

Tänään heräsin tosi aikaisin ja olin reipas heti aamusta, aloitin siivouksen ja nyt asunto kiiltää! hyvä minä! :) seuraavaks voisinki löhötä tässä ja lueskella muiden blogeja.. en hirveemmin kommentoi blogeihin,enempi vaan lueskelen ja kattelen onks joku blogi oikeesti mielenkiintoinen ja haluanko liittyä lukijaksi.. :)  kommaan vaan jos oikeesti oon sitä mieltä että tykkkääään jobku blogista! :) <3  Sitten mua huvittaa muutamat henkilöt jotka tekeät niin että kommaavat joka IKISEEN blogiin tyyliin että ovat kiinnostuneet blogista vaikkei oikeesti edes ole. :D tällä keinolla nämä henkilöt koittavat saada itselleen lukijoita! (jotenkin naurettavaa)  ei blogi ketään kiinnosta oikeesti,lukijaks liitytään vaan sitten jonkun "ihanan" kommentin vuoksi,ei sen vuoksi että joku nyt oikeesti sitä lukisi!  Itse teen niin että jos kommentoin johonki blogiin ja se vaikuttaa aidosti musta mielenkiintoiselle kommentoin vaan silloin,sekä liityn samantien lukijaksi! :)   mulla onki melkonen lista joissa oon lukijana! mutta olen huomannut etten edes lue iha jokaista niin tarkkaan kuten esim näitä blogeja luen ahkerasti! 1. Uinoo blog 2. A little pit dramatic 3. Hello you 4. Domino efekti 5. More to love. 6. Sofia`s
7. Xenia`s Day 8. Heidin blogi,sweetie jne. :D 9. Värikäs elämäni 10.Marmun!   tässä nyt kymmenen mitä luen säännöllisemmin. Muitakin luen joihin oon liittyny lukijaksi mutta vähemmän kuitenkin niitä. hmm ja itse asiassa muitaki sellasia joihin en oo vielä niin sanotusti "uskaltanut" ruveta lukijaksi. Uusia blogeja joihin nyt oon liittyny niin en tähän maininnut koska he eivät paljoa päivittele blogiaan joten seuraaminenkin jää vähäisemmäksi. :/ toivoisin että ihmiset joilla on oikeesti lukijoita sen takia et blogi kiinnostaa heitä oikeesti eikä vaaan ihanien kommenttien takia liitytty lukijaks nii päivittelisivät enempi blogejaan! :)  plääh johan tuli peinoista avautumista! Mitä mieltä te olette tästä tekstistä? onko tässä asiaa teidän mielestänne? Lisättävää tms? :)  Ps, kohta laitan kuvia muutamista vaateostoksistani... ja asukuvan joka on todella epäonnistunut mutta jospa saatte mussut selvän niistä! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti