Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

maanantai 9. huhtikuuta 2012

Kuvia minun juttuloisistani ja muutamista rytkyistä :D

                                                 Tässä mun uusimmat kengät! <3
                                            Mun ihana ruskee nahkatakkini!
                                                   Tunikamekko joka odottaa kesää.
                                                    Kuva on aika typerä,mut pitkähkö toppi :)
                                                  Sohvan koristaja käärme.
                                                Laukku joka ollut mulla monta vuotta <3
                                                    Jakkutakki joka myös odottaa käyttöönsä.
                                                Hello kitty huppari yli söpö :D
                                                  Hajuvesi joka on riittoisa.
                                                     Pientä sälää.
                                                        Hajuvettä :)
                                         Sit tää mun tehorasva joka on kyl huippua, kokeilkaa tekin!
                                            Huulirasvoja,meikkivoidetta ja huulipunia..
                                               Meikkipussin sisältöö..
                                         Vaatteita jotka on menossa myyntiin,kasassa lattialla hih.
                                             Vaatehuoneesta innostuin kans kuvaileen.
                                               Vaatehuone nro 2
                                             ....ja kolme :D


2 kommenttia: