Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

lauantai 7. huhtikuuta 2012

Blogin aloittaminen

Moikka! Päätin ruveta pitämään blogia koska olen suunnitellut jo pitkään aloittavani ihan oman blogin,joten nyt sitten vihdoinkin aloitan sen! :) Luen paljon erilaisia blogeja ja sen kautta kiinnostuin että miksen itsekin alkaisi pitämään blogia.. Voiinkin nyt kertoa tästä päivästä jotain ja itsestäni: olen 24 vuotias neitonen pohjoispohjanmaalta ja asunut muutamalla muullakin paikkakunnalla ja saanut hyviä elämän kokemuksia! :) Luonteeltani olen avoin,huumorintajuinen ja pyrin tulemaan kaikenlaisten himisten kanssa toimeen.olen helposti lähestyttävä ihminen! Olisi myös kivaa saada blogin kauttakin jotain tuttuja ja vaikkapa kavereita,niitä kun ei koskaan ole liikaa <3 Harrastan käsitöitä,leipomista,kirppistelyä,sisustusjuttuja,shoppailua ja kaikenlaista hamstraamista. minut voisikin kategorioida himohastraajaksi! :D .....Tänään mä olenkin siivonnut paljon,investoinut vaatehuonetta jotta saan myytyä nuo vaatteet mitä en itse enää ole aikoihin käyttänyt tai on jäänyt pieniksi.. Ajattelin tässä blogissanikin pitää joskus myös pientä kirppisnurkkausta. Löytyy uutta ja vanhaa... huonokuntoisia en edes esittele,vaan ne heitän roskiin suoraan,jos on huonokuntosia vaatteita.
Toivottavasti saan lukijoita etten ihan yksikseni täällä höpöttele ja pohdi asioita yksin,jos jotain pohdittavaa tulee eteen. Minulta vois kysyä mitä vaan jos kiinnostaa ja mieleen juolahtaa jotain,vastaan parhaani mukaan.
Kohta rupeen syömään ja jatkan tuota vaate hössötystä.. ensiviikolla menen taas shoppailemaan,voisinkin kuvata ostoksiani ja kertoa jokapäivästäni jotakin pientä. :)  heh tuntuu aika oudolle aloittaa tän pitäminen kun ei oikein vielä tiedä mitä kirjoittaisi. Opettelussa menee tämän käyttökin nyt! Olen ihan fiiliksissä tästä :D  nyt ei tule kyllä mitään muuta mieleen kuin että meen syömään ja palailen illalla tänne uudestaan höpöttelemään.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti