Minua kuvaava barbie :D

Minua kuvaava barbie :D
Vaatteiden hamstraaja Tervetuloa tutustumaan tänne ja kommentoimaan ihan kaikkea. :)

perjantai 22. kesäkuuta 2012

Hyvää juhannusta kaikille!

Hei! Tämä blogi on ollut nyt hiljainen koska olen ollut reissussa ja mun kamerani hajosi. Ensiviikolla menenkin ostamaan sen jotta saan alkaa taas kuvailemaan!! :) On tuntunut todella orvolta ilman kameraa. :s  Nojoo asiasta toiseen olen tällä hetkellä oulussa kotona ja nautiskelen vichystä ja sipseistä.. tosin en pystynyt syömään niitä kuin yhden pienen kulhollisen kunnes tuli jo ähky. Juhannus siis rauhallisissa merkeissä. miten teidän juhannus alkanut,sujunut?   Menen tänään aikaisin varmaanki nukkumaan kun eilen oli se yötön yö ja eipä sitä paljoa nukuttu,samoilla silmillä menty ja oltu käyty eripaikoissa ja kattelemassa keskustassa,mutta eihän siellä ole ristinsielua,kunnon aavekaupunki ;)  lopettelen nyt koska mulla ei ole muuta asiaa. Motivaatiokin on tästÄ blogin pidosta kadonnut..johtunee kai siitä kameran puutteesta ja siitä että tää on tylsä blogi. :s :D 

1 kommentti: